تایپ فایل صوتی جلسات و مکالمات و تبدیل آن به ورد

یکی از راههای ارسال مطالب جهت تایپ، ارسال فایل صوتی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از موبایل، بسیاری از دانشجویان سر کلاس، از صحبتهای استاد نوت برداری نمی کنند و صدای استاد را ضبط می نمایند و بعد از کلاس، فایل صوتی ضبط شده را تایپ می نمایند و یا به سایت تایپ می سپرند.

در بسیاری از مکالمات روزمره، مطالب را ابتدا ضبط می نمایند و سر فرصت فایل صوتی را به نوشتار تبدیل می نمایند. تایپ فایلهای سخنرانی، تایپ جلسات، کنفرانسها، سمینارها از جمله خدمات سایت تایپ رها می باشد.

تایپ فایل صوتی با تبدیل آنلاین گفتار به نوشتار فرق دارد زیرا در این حالت مطالب توسط یک تایپیست تایپ می شود و ضمنا تا این تاریخ سیستمهای تبدیل گفتار به نوشتار آنقدرها پیشرفته نیستند که بتوانند همه چیز را تشخیص داده و به نوشتار تبدیل نمایند. به عنوان مثال امکان تایپ فرمول و یا حروف زبانهای دیگر به سادگی ممکن نیست و همه این ها باعث می شود تایپ فایل صوتی را به تایپیست بسپریم.

 

تایپ فایل صوتی در سایت تایپ آوا

در حالی که تایپ صوتی یا تبدیل گفتار به نوشتار یکی از قابلیت هایی است که به وسیله ی فناوری های شناخت و فهم زبان طبیعی مبتنی بر هوش مصنوعی امکان پذیر می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید مطالب تایپی خود را با صدای شمرده و واضح خوانده و ضبط نمایید و جهت تایپ برای ما ارسال نمایید. می توانید شعر، داستان، نامه، گفت و گو، مشاجره و هر نوع مدرک صوتی را برای ما بفرستید تا ما آن را برای شما تایپ نماییم.

یکی از مسائل مهم در انتخاب تایپیست فایل صوتی، تسلط داشتن آن تایپیست بر مطالب مورد نظر است. سایت تایپ آوا تایپیستهای بسیار زیادی دارد که در رشته های تخصصی مختلف تحصیل نموده اند و بنابراین تایپ فایل صوتی یا تصویری تخصصی برای آنها کاری قابل انجام می باشد.

فایل صورتی در اختیار تایپیست مسلط بر موضوع قرار داده می شود و با شنیدن صدای از پیش ضبط شده می بایست سخنرانی داخل فایل را تایپ کند. یکی از مسایل مهم در تایپ صوتی، این است که باید درست و بدون غلط پیاده شود و باید تمرکز کرد که غلط های املایی در آن نباشد. این نوع تایپ کردن بسته به نوع درخواست و سفارش می تواند عین همون گفته ها باشد و یا اینکه جمله بندی ها را ویرایش نمود. بعضی وقتها در محاوره جای فعل و‌فاعل و …را عوض می کنیم که داخل تایپ رسمی باید تصحیح بشن.

در سایت تایپ رها، امکان تایپ فایلهای صوتی تمامی زبانهای زنده دنیا مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی و … وجود دارد.

در صورت تندخوانی، نیاز به درج زمان، پایین بودن کیفیت فایل صوتی، تبدیل گویش محاوره ای به رسمی و ادبی هزینه تایپ فایل صوتی افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *